randan

helgen hos kimm :D

Publicerad 2014-10-13 18:12:00 i Allmänt,

I lördags så åkte jag till Kimm och Alicia, vi hade as kul.
När vi kom till Kimm så gjorde vi pizza och drack lite.
KKollade på en skräckfilm och typ tio min in på den så kom Hugo och Pontus, när den filmen var klar så kollade vi på en till skräckfilm och den var slut vid typ fyra så då åkte killarna hem och vi tjejer gick upp till kimms pappas rum och la oss i sängen och kollade på en komedi sen så efter en stund så somnade Alicia och vid sju så var filmen klar så kimm och jag la oss då.
Vi vaknade vid tolv första gången men somnade om så halv två gick vi upp igår :P
Hela dagen igår så var vi ute med killarna och runt sju så åkte jag med kimms pappa, hans tjej och kimm in till stan för dem skulle hämta kimms lillebror på rese.
När jag kom hem så städade jag rummet och bäddade rent i sängen.
Hade sovmorgon idag så åkte till skolan vid 08.45 började vid 10 på pb och vi lyssnade på en man som skulle prata i en timme om en bok.
Efter skolan så har jag varit med moa men det skriver jag om när jag kommer hem för ska snart av bussen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela