randan

hos pappa i helgen :)

Publicerad 2014-10-03 07:11:50 i Allmänt,

Orkade verkligen inte skriva igår men ska fatta mig lite kort om gård.
 
Började dagen med teori på idrotten, sen hade vi vanliga lektioner alltså matte,svenska och engelska.
På matten så fick vi reda på om vi hade klarat provet eller inte och det var totalt typ 10 av 80 elever som klarade det vad jag har hört och jag blev så glad när jag fick tillbaka mitt prov för jag hade klarat det :D 
Det var jag och en kille i min klass som klarade det, på svenskan så gjorde jag inte ett skit för jag var klar med sakerna. 
Sista lektionen hade vi prov och då hade vi engelska och skulle egentligen sluta halv fyra men man fick gå när man ville så jag slutade en timme tidigare.
 
Efter skolan så åkte jag till A6 till mamma, mormor och Samuel för de var där och kollade på soffa till Samuel efter som han flyttar till Gränna nästa vecka :)
Men det roligaste var faktiskt när mamma, mormor och jag skulle sätta ihop den.
Visst jag gjorde inget men jag kunde inte för jag garvade så åt dem haha xD 
 
Sitter på bussen till skolan och sen efter skolan så ska jag till ttc och vänta där tills min brors tjej slutat för jag ska åka med henne ut till pappa :)
Så kommer kanske inte kunna blogga i helgen för ska vara ute i skogen haha :P
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela