randan

hosta från helvetet.....

Publicerad 2014-10-14 09:10:49 i Allmänt,

Sitter just nu i skolan och väntar på att nästa lektion ska börja vilket den gör 10.00.
Hade idrott nu på morgonen men eftersom jag är så förkyld och hostar så att jag har huvudvärk så var jag inte med så jag har inte gjort något vettigt än idag :P haha
Eftersom jag inte mår så bra så kanske de blir så att jag åker hem och lägger mig i sängen, men ska kolla om mamma ska in till stan tidigt så kan vi växla mina pengar och hämta mitt pass och sen åka hem.
Är så jävla glad faktiskt för nästa onsdag så åker jag och mormor till Gran Canaria :D Jag längtar så och vi kommer vara där i en vecka, så jag kommer ju hem lagom till halloween :D
Ska nog ringa mamma snart dock så kommer hon inte bli så glad eftersom hon inte har vaknat än tror jag :P haha
 
Men aa har inte så mycket mer att skriva nu för inget har ju hänt eftersom det fortfarande är morgon :P haha
Men kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om och lite sådant :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela