randan

Kort dag i skolan :P

Publicerad 2014-10-01 20:04:14 i Allmänt,

Det var en underbar dag i skolan idag faktiskt, började då 10.45 och då hade vi lektion en timme fast det blev inte så för att rektorn skulle prata med våran klass så vi hade bara lektion i 30 min vilket var skönt.
 
Sen så hade jag lunch och nästa lektion började 12.20 och då så skulle vi redovisa på svenskan om det vi har agrumenterat och skrivit om. 
Den gruppen jag var med var först och vi var femstycken, det var Kimm, Philip, Viktor, Daniel och jag. Vi var klara med redovisningen 13.00 typ och då så sa våran lärare att vi inte fick gå men hon kommer inte kolla vilka som gått :P haha 
Så alla vi fem gick :P Vi åkte till june för alla skulle typ dit och Kimm ville ladda sin mobil, träffade Vivi, Kajsa och en som heter Wilma där och vi pratade en liten stund. Sen så drog jag och Kimm till stan och var där en stund och sen skulle hon på möte så jag väntade 1 timme på henne.
 
Sen gick vi tillbaka till stan och där träffade vi Emilia och vi gick och handlade, jag köpte två linnen till mig och två par fluffiga strumpor till mamma.
 
Träffade även Jakob där och efter en stund så åkte vi alla upp till Öxnehaga för att hämta min dator hos Emil.
Där träffade Emilia och Jakob någon dem kände :P haha
Sen åkte vi till stan igen eller jag åkte till cigarren för att ta bussen hem och de andra stack till stan eller så :P
 
Har varit hemma en stund nu och tänkte faktiskt snart lägga mkig för jag är trött som fan :P haha
Det är skönt att vara singel faktiskt men det känns så jävla konstigt bokstavligen xD haha 
Är inte alls van vid det :P haha

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2014-10-02 14:09:11

Bästa känslan är när man kommit över honom helt och känner sig helt fri! Du kommer älska känslan, precis som jag. Jag blev lite kär i känslan av att vara helt fri från honom. :)

Svar: Jag vet vad du menar för känner det redan :)
Amanda Strandberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela