randan

Nya byxor :P

Publicerad 2014-10-13 18:47:57 i Allmänt,

Som jag sa så var jag med Moa efter skolan och vi var på A6 och kolalde runt lite :)
Vi var inne på de flesta klädbutiker och kollade, inne på Hm så hittade jag lite kläder och köpte ett par byxor som jag bokstavligen blev kär i och de var på rea vilket var tur för innan hade de kostat 399:- och nu kostade de 100 :- så jag köpte faktiskt dem :D
Har enbart varit på A6 idag med Moa och vi har faktiskt haft as kul :D
När jag satt på bussen hem (122 som går via motorvägen till Gränna) så var himlen så jättefin, fick inget kort från bussen då jag inte satt vi ett fönster men jag hoppade av en busshållplats tidigare och tog kort på himlen och korten blev riktigt bra så jag vet inte vilken av bilderna jag ska lägga upp så det får faktiskt bli alla :P
Sitter nu vid köksbrodet (ovanliget eller inte :P ) och väntar på att vanijbullarna som står i ugnen ska bli klara för jag vill verkligen ha en nu :P haha
Imon så vet jag inte vad som händer utan jag tar dagen som den kommer :P
Men det kommer iallafall att bli en bra dag tror jag :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela