randan

Ska bli bättre....

Publicerad 2014-10-11 01:47:04 i Allmänt,

Har inte skrivit något för jag har inte haft något att skriva.
Idag i skolan så hade jag prov och det gick bra faktitks och sen så rev vi våra murar so vi hade gjort för det var sista dagen på mureri idag.
Det gick rikrigt bra att riva muren men känner nu hur ont i min hand jag har :/
Har ju haft gips för båtbenet i min högrahand , men läkarna visste inte om de hade hänt något men jag känner ju att det måst varit något som hänt eftersom jag får ont i handen gansak ofta och då gör de as ont :(
Fick reda på vilket betyg som tomas (mureri läraren) sätter på mig jag får ett C inom mureri :D
Provet som jag hade i tisdags gick riktigt bra det med, jag hade fått högst pöäng i gruppen och jag blev så glad för det :D Fick ett D på det provet :P
Fick reda på igår vad jag fick för betyg på mitt engelska prov och man kunde få högst ett C på det provet och jag fick ett D.
Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt :D
 
Imon så ska jag till Kimm och sova där tills Söndag och då är en som heter Alicia också med och hon är jättesnäll :D
Ska lyssna på lite musik nu och sen sova för känner att jag behöver det :P
Hoppas att min hand är bättre imon, har åkt på en förskylning när jag var hos pappa för min bror Fabian och en infektion i kroppen som han smittat mig och pappa med :P haha
Ska bli bättre på att lägga upp bilder, det lovar jag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela