randan

Var hos....

Publicerad 2014-10-18 17:02:58 i Allmänt,

I torsdags så var jag med jonis och vi åkte faktiskt upp till Emil och hans tjej. Ibörjan var det lite spändt men sen så pratade alla med varandra faktiskt.
Hände inget mer än det i torsdags.
Igår så gick jag i skolan tills halv tolv eftersom vi alltis lutar halv tolv på fredagar och när jag hade ätit så åkte jag till june för att sedan byta buss för att komma till Emil och hans tjej.
Hade rirkigt kul där igår vi pratade och kollade på film och sen så åkte hans tjej till en kompis och då så kollade jag och emil på the walk of shame en stund och sen så lyssnade vi bara på musik.
När det var dags för mig att åka hem så följde Emil och hans tjej med mig till bussen. 
Så igår var jag hela dagen hos Emil faktiskt och pratade med honom om lite saker.
 
Ligger nu hemma i sängen och har nyss kollat på vampire diaries det nya avsnittet, det som hänt innan idag är bara att jag har läst en bok som vi har i läxa och senare idag så ska jag göra en läslogg om den :/
 

Kommentarer

Postat av: Vivi

Publicerad 2014-10-18 20:15:07

Det skulle väl inte ta så lång tid hos honom?
Skulle inte vi va idag?

Svar: glömde ju bort haha
Amanda Strandberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela