randan

100 frågor.

Publicerad 2014-09-25 00:08:57 i Allmänt,


1: Fullständiga namn? Amanda Eva Birgitta Strandberg.
2: Stjärntecken? Vattenman.
3: Tre rädslor som du har? Spindlar, förlora en familjemedlem och något mer.
4: Tre saker som du älskar? Kärlek, min familj och min nallebjörn som jag fick av joakim min första julafton.
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? När någon luktar illa och sen kommer jag inte på mer nu.

6: Har du lärt dig ett nytt språk? Ja man inte i år.
7: Har du en Bästa vän? Kajsa Freij.

8: Din sexuella läggning? Heterosexuell.
9: Din första dejt? Gick på bio.
10: Hur lång är du? 1.68 cm
11: Vad saknar du just nu? 
12: Vilken tid föddes du? Vet inte riktigt.
13: Din Favoritfärg? Limegrön
14: Är du kär i någon? Tror faktiskt inte de.
15: Favoritcitat? " Live everyday like it´s the last"

16: Favoritplats? Där jag kan tänka i fred.

17: Favoritmat? Mammas grönsakssoppa
18: Är du någon gång ironisk? Ja
19: Vad lyssnar du på just nu? Inget alls.
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? Hur personen är :)
21: Skostorlek? 39-40 beror på vilka skor
22: Ögonfärg? Blå
23: Hårfärg? Mellanblond
24: Favoritfärg på kläder? Svart 
25: Har du någon gång busringt någon? Ja men när jag var mindre.
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? Svart/rosa bh och rosa trosor.
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? Kallades randan när jag var mindre för jag alltid hade randiga kläder :P

28: Favoritfilm? Det var en riktigt bra fråga :P
29: Hur känner du dig just nu? Glad och små trött.
30: Någon du älskar? Mina föräldrar och vänner.
31: Din relationsstatus? Singel
32: Din relation med dina föräldrar? Bra :)
33: Favorithögtid? Julafton.
34: Tatueringar/piercingar du har? Piercingar i öronen och näsan.
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? Vill ha piercing i läppen och navlen. En tatuering som symboliserar min bror.

36: Anledningen till varför du blev medlem här? Ville börja blogga så min kompis fixade det åt mig :)
37: Hatar du och ditt ex varandra? Beror på vilket ex man menar, mitt nyaste ex vill inte veta av mig men de andra pratar jag med :)
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Nepp
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? HAHAHAHAH ne jag är inte intim med Kimm.
40: När höll du senaste handen med någon? Kommer inte ihåg.
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Beror på hur seg jag är men kanske 10-20 min beroende på hur mycket jag måste fixa.
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nepp
43: Vart är du just nu? I min säng i Gränna
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? Jag tar ganska bra hand om mig själv men annars mina kompisar jag är med då :)

45: Har du varit på ett bröllop? Nepp, inte vad jag vet iallafall-
46: Bor du med dina föräldrar? Ja, med mamma.
47: Längtar du till något? Tills jag flyttar hemifrån, får körkort och studenten :D
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Inte precis allt men nästan allt. 
49: Har du varit underviktig? Har jag säkert varit :P
50: När kramade du någon senast? För ca 2 timmar sen.
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? Skulle inte bry mig för är inte med i den personens liv längre om man säger så.
52: Finns det någon du litar på men inte borde? Det vet jag faktiskt inte.
53: Något du inte gillar med idag? Att det regnade ute :P 
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Kommer inte på någon.

55: Vad tänker du på mest? Just nu tänker jag nog mest på hur lättad och glad jag är :D
56: Din konstigaste talang? Har inte direkt någon talang :P
57: Har du några konstiga fobier? Nepp.
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? Både och, beror på faktiskt.
59: Vad var din senaste lögn om? ÖÖÖÖhhhhh.... Vet faktiskt inte.
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? Ringa.
61: Tror du på spöken? Japp.
62: Tror du på magi? Ne.
63: Tror du på lycka? Japp.
64: Hur är vädret just nu? Antar att det regnar fortfarande, blåser säkert också och så är de kallt och mörkt.
65: Vilken var den senaste boken du läste? City of lost souls.
66: Gillar du lukten av bensin? Ja.
67: Har du några smeknamn? Randan, manda tror bara det är dem.
68: Senaste skadan? Vet inte för jag är så klantig :P
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom?  Suger på att spara, spenderar bara allt på onödiga saker.
70: Kan du röra din näsa med tungan? Ja.
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? Hahaha ne jag hatar rosa så finns inget i mitt rum som är rosa vad jag ser iallafall :P
72: Favoritdjur? Katter och hundar.
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? Sov-
74: Vad tror du satans efternamn är? Vet inte :P
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Har ingen speciell för det beror på vad jag är på för humör innan.
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? Vara sig själv och våga visa vem man är inför alla. Säkert något mer :P
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? Har inte det bestämt för jag har inte tänkt att dö än.
78: Har du varit olyckligt kär? Japp.
79: Ditt favoritord? Hmmm.... Vet inte.
80: En bra blogg du följer? Ingen
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Sluta kriga
82: Känner du någon som sitter i fängelse? Nej inte vad jag vet iallafall.
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? Natur
84: Har du haft sex? Ja 

85: Har du köpt kondomer? Nej
86: Fått IG/F i ett ämne/kurs? Haha aa glömde lämna in en uppsats på svenskan i 8an :P
87: Kysst en kille? Ja
88: Kysst en tjej? Ja, på fyllan.
89: Kysst någon i regnet? Aa.
90: Haft ett jobb? Nepp :/
91: Lämnat huset utan plånbok? Japp.
92: Mobbat någon på internet? Har jag säkert men för någta år sen då.
93: Haft sex offentligt? Nepp-
94: Rökt? Japp, cigaretter 
95: Druckit alkohol? Ja
96: Är du vegetarian/vegan? Nej Men skulle du kunna/vilja vara vegetarian eller demi-vegetarian! Ne, kan ju inte leva utan kött.

97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Japp.
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? Ja många gånger när man varit hemma själv eller varit sjuk.
99: Gillar du pizza? Ja
100: Fått ditt hjärta krossat? Japp, men inte på det senaste :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela