randan

inget kan förstöra mitt humör :D

Publicerad 2014-09-24 07:29:56 i Allmänt,

Sitter just nu på bussen och är redan i Jönköping, längtar inte alls tills skolan börjar för det första jag har är matteprov och det orkar jag inte, iallafall inte nu på morgonen.
Vet inte riktigt vad som händer idag eftersom jag slutar vad två så får vi se vad som händer, blir säkert så att jag åker hem och pluggar engelskan.
 
I förrgår så lyftes en stor tyngd från mitt bröst för jag fick veta vilket val du gjorde :)
Jag mår så mycket bättre nu än vad jag gjort på hela sommaren, det var längesen jag var såhär glad faktiskt :)
Har gått leende hela tiden och kännt att jag mår bra och kan äntligen känna vem jag är :)
Jag är den Amanda som jag alltid varit men just nu så är jag gladare än vanligt :D
Finns inget som kan göra mig på riktigt dåligt humör just nu :)
Bilden är inte den bästa men jag tog den från bussen, vädret är så tråkigt idag också för det regnar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela