randan

på as bra humör idag :D

Publicerad 2014-09-23 15:56:12 i Allmänt,

Dagen idag har varit helt underbar det var den igår med :D vet inte om jag skrev i föregående inlägg att jag även hade varit och hälsat på zingo i lördag :)
Igår så hade jag as kul när vi höll på med muren och när jag kom hem så somnade jag klockan fem typ och sa till mamma att hon skulle väcka mig vilket hon visst hade gjort för hon hade ringt mig vid sju och jag hade svarat och pratat men jag ha ingen minne av det, så jag hade pratat i sömnen :P
 
Idag så har jag varit på helt underbart humör :D Är as glad verkligen :D
Skolan har gått jättebra idag och just nu sitter jag på bussen hem och när jag kommer hem så ska jag sätta mig och plugga intill provet imon :)
Ska även föra över alla mina bilder till datorn och så ska jag rensa lite bland dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela