randan

STCC :D

Publicerad 2014-09-21 17:50:12 i Allmänt,

I fredags efter skolan så gick Kimm och jag 6 km på 53 minuter och det är bra för att vara första gången tyckte vi :D
Efter det så åkte jag till A6 för att träffa mamma och mormor, köpte nya trosor, var med dem på ikea och efter det så åkte jag till june för att vänta på Kimm och Vivi :) Fick sitta där en stund men lärde känna två nya personer :)
På kvällen så skulle vi till några kompisar som hade fest men den ballade ur när vi kom dit så alla drog till vätterstranden och vi var där en liten stund men sen så drog vi till dem andra igen fast de var inte där utan på vättersnäs. Så vi började gå tillbaka till vätterstranden men när vi var påväg dit så såg vi två polisbilar vara på väg dit så vi sprang dit men ingen var där.
Efter en liten stund när alla var tillbala så drog vi till Mc nere i stan och hade as kul hela vägen :P Efter det så väntade vi på våra bussar på june.
Det var riktigt många skratt den kvällen xD
 
Igår så gick jag upp runt sju för att göra mig iordning tills mamma, Kalle och jag skulle åka på STCC på mantorp :D
Första gången jag var där och det var as kul faktiskt, jag hade inte en anning om att våran prins körde raceing men det gjorde han visst, han var inte så bra för att låg sist och näst sist hela tiden och första gången han körde igår så åkte han av banan men andra gången var han kvar hela tiden. När vi kom hem så var jag as trött så jag var inte uppe så länge :P
Fick inte alls många bilder från igår men om jag har någon bra eller någon alls så kommer det upp en bild under veckan :D
 
Idag så har inte ett skit hänt jag har bara varit hemma hela dagen och tagit det lugnt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela