randan

studiedag på torsdag :D

Publicerad 2014-09-23 21:27:35 i Allmänt,

Brandlarmet gick även i skolan idag vilket jag glömde skriva :P haha
Min lärare fattade inte först att det var brandlarmet så vi satt kvar en liten stund och sen sa han juste det är brandlarmet, gå utanför huset vid den vita bilen och vänta där. 
Vilket vi gjorde och sen så efter en stund fick vi gå in igen och fortsätta våran lektion.
Inte gjort så mycket nu när jag har varit hemma utan har bara övat inför matteprovet imon vilket gick sådär :P haha
Antingen nu i slutet av veckan eller början på nästa så ska jag hämta min dator hos Emil och lämna hans spel ch få tillbaka mitt spel.
Är jätte speedad nu för jag var så övertrött innan så jag garvade åt allt och nu så har jag druckit cola för att jag skulle orka plugga till matteprovet imon.
Kommer nog inte gå så bra att somna sen :P Men måste snart gå och lägga mig eftersom jag ska orka upp sex imon :(
Önskar att det vore torsdag imon för på torsdag har jag studiedag så det blir till att sova ut och plugga engelska lite :)
Ne men nu så ska jag slita mig från datorn eftersom jag måste göra mig iordning för sängen även om jag inte är trött :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela