randan

Tröttare än tröttast

Publicerad 2014-09-25 20:26:11 i Allmänt,

Har haft studiedag idag, den började med att jag gick upp lite innan åtta för jag skulle fixa tvätten och sen så hjälpte mamma mig en stund med det.
Gick upp till Samuels nya lägenhet och städade lite med mamma för de var inte rent alls typ men han har inte flyttat in än så mamma tyckte och tycker alltid att det ska vara rent vilket jag håller med henne om.
Vid två tiden så åkte jag med mamma in till stan för att jag skulle egentligen varit barnvakt med Kimm för Adam vid fyra/fem tiden men det blev inte så för Johanna och Oscar var inte klara förens vid typ sex.
Var på Ikea med mamma och mormor och vi köpte nya glas och sen träffade jag Johanna.
Vi åkte och handlade på city gross och där hittade jag en jättesöt liten flaska som jag ska ha i mina arbetsbyxor i skolan. 
Sen så drog vi hem till Johanna, åkte där ifrån runt sex tiden.
Har varit hemma en stund nu och jag har försökt att göra min engelska läxa men jag är alldeles för trött så det gick inte så bra :P
Ska käka lite och sen så ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag sov typ bara fem timmar inatt och inte sovit så jättebra det senaste :/
Lägger upp bild på flaskan imon :P hahah
Ska in på rummet nu och sätta igång min andra dator för jag ska föra över alla min bilder till den för jag vill inte ha alla mina bilder på skoldatorn.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda Strandberg

Jag heter Amanda Strandberg och är uppväxt i Bottnaryd. Det är där ute som jag har dom flesta av mina kompisar. Ute i Bottnaryd så känns det som hemma :) På min blogg så skriver jag av mig när jag är ledsen eller arg ofta, skriver om min pojkvän mycket och mina dagar. Dock så är jag dålig på att uppdatera varje dag.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela